How ماگ حرارتی can Save You Time, Stress, and Money.

Wiki Article

جدیدترین هاپربازدیدترین هامحبوب‌‌ترینپرفروش‌ترینارزان‌ترینگران‌ترین

لیوان حرارتی سفارشی به دلیل تغییر حالت رنگی که سطح آن نسبت به گرما نشان می دهد طرفداران زیادی را دارد ، خاصیت جادویی آن که همراه با محو و نمایان شدن تصویر با تغییر دما است خیلی ها را در ابتدا غافلگیر می کند !

این حقیقت علمی اساس تغییر رنگ بر اثر گرم شدن است. البته در مورد ماده ای مثل آهن چند هزار درجه تغییر حرارت لازم است تاماده دچار تغییر رنگ شود. اما موادی وجود دارند که در بازه ی دمایی کوچکتری نیز تغییر رنگ می دهند. دو نوع از مواد یعنی مواد بلور مایع (که در ال سی دی استفاده می شود) و نوعی رنگ آلی به نام لوکودای چنین خاصیتی دارند.

ماگ های سرامیکی با رنگهای متنوع پاستیلی و ملایم و طرح های فانتزی عروسکی یکی از اکسسوری های موردعلاقه ی دختران می باشد که هدیه ای دوست داشتنی و یا سوغاتی محبوب برای آنها به شمار می آید.

هدیه: هدیه ای منحصر به فرد و کاربردی برای تولد، ولنتاین، روز مادر، روز پدر، یلدا، نوروز و سایر مناسبت ها

جنس ماگ هیتردار از سرامیک می باشد و برای کسانی که دوستدار نوشیدنی گرم هستند و نمی خواهند نوشیدنی آنها سرد شود بهترین انتخاب می باشد. ماگ حرارتی گرمای نوشیدنی را بهینه نگه می دارد.

شخصیت کارتونی: شخصیت های کارتونی محبوب، دیزنی، مارول و غیره

از نظر راهنمایی قبل از خرید پشتیبانی بی نظیر بود یعنی این مورد رو بیشتر از همه دوست داشتم واقعا پشتیبانی صبور و خوبی دارن مجموعه ی ونوس مارکت

لیوان ها و یا فنجان های بزرگی که امروزه برای نوشیدن انواع نوشیدنی های داغ مورد استفاده قرار می گیرند و یا همان ماگ های سرامیکی، به عنوان پرطرفدارترین و محبوب ترین وسیله برای هدیه شناخته شده اند.

آیا به دنبال ماگ حرارتی با طرح‌های زیبا و جذاب میگردید؟ آیا میخواهید هدیه ای با ارزش برای دوست خود بخرید اما نمی‌دانید کدام طرح ماگ را انتخاب کنید؟ آیا در جستجوی بهترین ماگ احساسات برای لحظات خوبتان هستید؟ پس بیایید باهم به دنیای جذاب ماگ حرارتی سفر کنیم و با انواع آن، راهنمای خرید و کاربرد آن بیشتر آشنا شویم.

اما در مقابل مشکل ماگ های شیشه ای شکسته شدن و ترک خوردن آن ها می باشد.

به دلیل اینکه ماگ های حرارتی در هنگام تغییرات دمایی تصاویر مختلفی را به نمایش می گذارند، از آنها به عنوان ماگ های جادویی نیز نام برده می شود. جنس بدنه این ماگ ها از سرامیک است، اما جوهری که برای رنگ آمیزی آنها مورد استفاده قرار گرفته است، با جوهر سایر ماگ ها تفاوت اساسی دارد.

فلزی: مقاوم در برابر ضربه و افتادن، مناسب برای استفاده در سفر

همانطور که اشاره شد لیوان حرارتی قیمت بالاتری نسبت به سایر ??????? ????? اقلام دیگر ماگ دارد. دلیل آن خاصیت جادویی و پوشش ویژه روی آن است. انجام لیوان حرارتی سفارشی با طرح دلخواه بدون هیچ محدودیت رنگی انجام می پذیرد. قیمت ماگ حرارتی در پارسیاایده با توجه به انجام بدون واسطه کاملا رقابتی و منصفانه مشخص شده است.

Report this wiki page